CSR in Romania

As vrea ca aplicarea RSC ca strategie de afaceri sa fie acel ceva care va permite Romaniei o dezvoltare durabila. Pentru moment, cel mai important si recent studiu pe Top 100 companii de la noi din tara ne arata ca responsabilitatea mediului nostru de afaceri e doar o fatada, marketing social si filantropie.

Va trebui ca noi - societatea, organizatiile, cetatenii sa impingem lucrurile spre acel viitor care sa le permita supravietuierea si generatiilor viitoare.


vineri, 2 decembrie 2011

Personalitatea corporativa

Am spus de mult că poate unul dintre lucrurile la care trebuie să ne gândim atunci când ne plângem de puterea corporațiilor ar fi să schimbăm, noi, poporul, prin reprezentanții noștri aleși, parlamentarii, statutul - legile de incorporare ale companiilor.

Iată că ideea prinde rădăcini, din nou, dincolo de ocean. Atât Noam Chomsky cât și Joel Bakan susțin necesitatea modificării statutului corporațiilor încă de prin 2004, adică de dinaintea marii crize.

De ce nu?

Iată un nou punct de vedere în această suită. E vorba de un teaser pentru o carte, și nu numai.

http://www.truth-out.org/if-we-end-corporate-personhood-we-can-define-terms-new-economy/1321986003

Niciun comentariu: