CSR in Romania

As vrea ca aplicarea RSC ca strategie de afaceri sa fie acel ceva care va permite Romaniei o dezvoltare durabila. Pentru moment, cel mai important si recent studiu pe Top 100 companii de la noi din tara ne arata ca responsabilitatea mediului nostru de afaceri e doar o fatada, marketing social si filantropie.

Va trebui ca noi - societatea, organizatiile, cetatenii sa impingem lucrurile spre acel viitor care sa le permita supravietuierea si generatiilor viitoare.


duminică, 31 octombrie 2010

Cursul de CSR - The beginning of a beautiful friendship

Asa se termina filmul Casablanca, Rick ii spune asta lui Louie. Dar cursul de CSR nu s- a terminat cu exilarea unei mari iubiri ci cu intemeierea unei familii. Am avut privilegiul ca impreuna cu profesorul Bortun sa fim trainerii unui grup de 11 doamne si domnisoare, participante la cursul de CSR. Am simtit ca in mediul nostru universitar si de afaceri oamenii vor sa invete sa- si faca meseria mai bine, sa devina profesionisti pentru care 3 litere capata semnificatie profunda. Am vazut oameni extraordinari care se lupta in fiecare zi la serviciu ca businesul in care lucreaza sa devina mai sustenabil. Am vazut oameni care aveau nevoi de cunostinte temeinice, de ghidare, de grile pentru a intelege realitatea care ne inconjoara, de recunoastere, de motivatie, de suflu nou si entuziasm. Dar am vazut si participante cate avea nevoie de o intarire a faptului ca ceea ce fac, fac bine. De o confirmare venita dinspre colegi de breasla. Si minunea s-a intamplat, la acest curs am vazut ca suntem pe cale sa devenim o breasla, ca ne constientizam apartenenta la ceva care nu e nici business, nici PR ci o combinatie fericita intre grija, compasiune, responsabilitate personala si integritate - adica CSR.
Va multumesc stimate doamne ca mi-ati aratat greutatile prin care treceti, ca mi-ati aratat greutatile pe care le estimati in viitor si pentru ca impreuna am descoperit cum sa le spunem si altora ca existam, ca breasla ce e pe cale sa devina publica si legitima. Si va multumesc pentru ca ati facut un efort personal pentru a veni si a ne spune ca ne urmariti activitatea si mie si profesorului Bortun. Ne bucuram ca eforturile noastre au avut efect, dar sa stiti ca increderea voastra ne maguleste si ne motiveaza si ne responsabilizeaza sa cercetam mai mult, sa venim si cu alte idei inovative, sa facem si alte cursuri.

Jos palaria stimate CSR-itze si mult succes in CSR-evolutia businessului romanesc.

Niciun comentariu: